SAAT ini cume 1 saje PERMINTAAN ku

assalammualikum

saat mata ini mengatakan tidur
tp hati ini menidakkan segalanya. kenapa sukar bagi ku untuk melelapkan mata.
wahai hati, izinkan la aku untuk melelapkan mata walau hanya untuk seketika.
supaya dapat aku lupakan segalanya.

mula dah sastera aku malam2 buta mcm nie
nape ssh sgt nk tido. dah la aku dilanda demam terkejut nie.
badan dah lemah sgt2...tp ssh betul aku nk tido.
tlg
tlg
tlg..........!!!.

memandang aku xleh tido. so aku plak tgh ader mood nk layan internet. ini la hasilnya........pada jam 2.35pg terhasil la coretan ringkas tp padat dgn aksi gedikkss cik anis galaxy...hehe


 bile dah sengal....xder keje lain lagi nk buat. anis kejekan memory hp sampai full dgn aksi gedikkss...


dkt CC pun jadi jgkkan...CC dah jadi umah kedua anis sejak kembali menjadi student...

sampai kelaparan jadinya aku nie. lupa nk makan kalau dah mengadap asgmnt yg x penah abis... so nasihat utk diri sendiri.......

STOP...STOP...Stop.....
cube la rest sikit wahai cik anis galaxy. nk mengadap keje je jawabnya sampai ketua la kamoo xkan berhenti. so jom kite tido....dah nk subuh pun nie.

GUDNITE my dear frens...
love u all...muah..!! muah...!!


3 ulasan:

z o u l berkata...

nenek gile..hahahaha

AniS GalaXy berkata...

pakcik
gile2 pun ader gak org sayang...wakaka

AniS GalaXy berkata...

pakcik
gile2 pun ader gak org sayang...wakaka