Murtad Selangor...!!!

assalammualikum

kekok plak nk starting celoteh. yela...lama sgt menyepi dari dunia blog. ntah ader lg ke x yg sudi membaca. kalo dulu blog nie la jadinya diari aku. skrg terpaksa kembali ke alam dulu kala. bile tension & terasa nk luahkan isi ati, aku kembali tulis dalam diari. skrg mmg x sempat nk update blog & cerita psl aku. lgpun xder yg istimewa pun pasal aku. just coretan bile sunyi..

baru2 nie aku gi tgk separuh akhir bola sepak malaysia. aku nie bkn tau sgt pasal bola. follow jer kwn2. bile strees..cara terbaik nk hilang dgn happykan diri. baru la semua masalah terbang pergi. so aku terpaksa la murtad dri selangor jap. kite nie kene la berpijak pada bumi yang nyata..hehehe
nsb baik la ari tu kedah menang lawan dgn terengganu (2-1). kalo kalah aku org 1st yg malu kot..hehe.


baju x hijau kuning..tp yang atas kepala tu terpaksa jgk pakai sbb comey sgt..hehe


nie la org yg bertanggungjawab bawak aku ke stadium kedah darul aman. my sis n her husband. thanks kak n abg....


my lovelly sis.. terbaik dari ladang nie..hehe

moral of dis story...jgn biarkan diri anda di selubungi masalah. happykan la diri...hehehe.
insyaAllah esok malam aku balik melaka. kak mas kawen..rasenya korg semua pun kenal kak mas kan. cousin plg baik, paling ngan, paling kamcing dgn aku. mesti aku akan menitiskan air mata saat kak mas dinikahkan.... doakan aku selamat sampai ke melaka ye. maklum la kalo pengapit xder ssh plak pengantin nk bersanding..hehe

to all my bloggers..korg semua di jemput ke majlis kawen kak mas. kalo free dtg la k. blh kite mengeratkan lgi silaturrahim.



anda semua dijemput hadir memeriahkan majlis



























2 ulasan:

suezensuzanna berkata...

lame tul menyepi...isk isk..btw.. jd pengapit ehh..jgn overshasow pengantin tau!

AniS GalaXy berkata...

suzen

menyepi seketika jer syg...hehe
rindu dah ker
ha'a jd pengapit sejati