Gathering Lagi....JOm Join SKali..!!


assalammulaikum sayang2 ku..hehe

esk gathering dgn bloggers sebelah utara
jom ramai2 meriahkan gathering nie. org KL pon ader yg sggp trn kedah nie.
boleh la kite eratkan sillaturrahim. thanks tu cik wanie yg sudi anjurkan gathering nie.
lama dah aku x lepak dgn bloggers.
mcm2 nk di gossipkan...huhuhu

jgn tibe2 aku jadi pemalu yg amat sgt dah ler
ader yg pijak aku nnti....dah la si mulut becok ader esk
sape mulut becok tu....tggu jer entry aku k.
sure gambar dia paling byk dlm blog aku nnti...hehehehe

tgk banner kat atas..TEMA PORTLUCK..
alamak.....dah ler umah sewa aku xder barang2. jwbnya kne gi tesco la aku jap lg.
mcm2 nk kne beli nie. silap2 aku beli jer esk...hehehe
rase mcm nk mkn cheese cake jer..kalo aku bawak esk tkt si mulut becok yg abiskan semua..hehe.

ok la...see u all there.
JOM kite bikin HavOOc..hehe

sblm berpisah...tatap la pic lates dri KAK WOS..
wah lama dah x guna name KAK WOS...winduunyaaa..hehehe
(^_______^)

3 ulasan:

bspotgurl berkata...

ohoho, dorang ade gathering gitu.. jelous jelous :)

berkata...

kak wos....

kim salam kat member2 bloggers yg turun gather2 tu yer....

z o u l berkata...

sape mulut becok..
cute kan cute kan..
yeahhhaaaaaa