Gathering Yang Syok




my soul...love both u..muah


assalammualikum

agak lambat jgk aku update cite pasal gathering last week.
dah seminggu punya story baru nk kuarkan..hehehe
ampun ye kawan2...

ari nie 8hb kan...betul la tu. genap dah seminggu kenangan tu berlalu.
cptnya masa berlalu kan. sedar2 dah seminggu umur aku meningkat..oh ye..ckp pasal umur...
aku nk wish happy besday to MR REMY...dah tua remy kan. wlpn kite sebaya..tp kak wos ttp muda..hehe

happy besday dear...wish u happy always.

dah2..sambung blk story yg tergendala td.. sabtu lepas aku gi gathering cinta utara. banner still lg tertempek kt bawah nie. gath sgt2 happening...wlpn aku x kenal pun sape kwn2 cik wanie. tp diorg nie peramah sgt k. mcm dah kenal 10thn gitew.

ari tu temanya merah itam. aku blh plak lari jauh dri tema. yg ader pun itam jer la...hehehe.
name pun student kan...pastu jauh plak study. aku mmg x bawak byk baju. kalo tgk almari aku...baju kurung ader 5 pasang jer. baju tu jer la aku repeart tiap2 minggu..hehehe

gath berlangsung dri jam 5 ptg sampai 7.30 ptg. aku lewat sejam yer....ampunkan ku cik wanie. b4 attend gath aku gi kenduri kat umah mak angkat. kenduri x settel lagi aku blah awal. nsb baik mak angkt x marah kat aku.... aku merempit gi tasik jitra. fuh..time tu mmg byk exciden. alhamdulillah aku bawak moto pun dgn cermat. maklum la aku nie kan sorg yg berwibawa..hehehe. dah la xyah layan aku bebel ek. jom layan pic2 kt bawah nie..

with mista aizoul, sgt rindu dgn atok nie.....sampai bawak ke dalam mimpi..hehe

with my akk sayang..cik wanie. makin manis orgnya.. cik wanie yg anjurkan gathering nie.

mama cik wanie..merangkap PA. mama sgt peramah. wlpn korg yg baru kenal mama, mesti korg ckp mama is the best mom..hehe


pic kat bawah nie hasil cilok dri blog cik wanie. sori kak...x bgtau nk ambik. antara blogger n fbians...yg join gahtering. aku x kenal pun diorg..kecuali pakcik aizoul dgn sis qaseh.


antara gadis2 yg hadir...wlpn ader yg dah jadi mama..hehe

antara jejaka yg hadir...ada yg dah jadi bapa budak tau..huhu.

gathering berjalan lancar...mmg best. sampaikan org yg lalu lalang jeles dgn kitorg..hehehe
next gathering bile lagi..

2 ulasan:

Lyaa Suriany berkata...

hye kak anis
lame xterjah n menyebok kt sini

Pojiepooh Abdullah berkata...

Bestnyer..
Miss u Anis :)

Love,
PojiePooh Abdullah