What do U think..??

assalammualaikum

korg rase pelik x kalo benda tu xpenah korg buat pastu korg buat..??
korg rase ader ker org nk terima benda pelik yg korg buat..???
korg rase mak korg terkebil2 biji mata x tgk pe yg korg buat tu..???
korg rase abg long or kak long korg bising x kalo tgk pe yg korg buat tu..??
korg rase kucing korg akan kembangkan bulu x bile tgk aper yg korg buat tu..??
korg rase bf korg syg korg lg x kalo korg buat benda pelik tu..???



Dan........






korg rase......





pelik ......





tak.....




kalo tgk......





aku yg speky nie.......




pakai.....




contac lense.....




.....???????

 nie pic aku dgn kak angkat kat kedah...perhatikan btol???
kalo korg rase sesuai aku pakai lens wlpn berspek.
korg tlg suggestkan warna lens aper yg sesuai dgn aku...
tlg ek..
plzzz..
sila la ke blog nie..Chantik Chantique
aku x suke pakai less warna yg berPOWER..sbb aku rase x selesa. lgpon spek dah sebati dgn diri aku lebih 10thn...syg plak nk tggl spek tu. lgpon rasenya x sesuai muka aku tnp spek..hehe

till then..
love all....muahh

p/s : yg xnmpk mata aku yg booolat tu...korg klik pd gmbr k...thz dear

12 ulasan:

~ceRRy beRRy~ berkata...

ohhh...
akak nk pki contact lens kew?
mmg cantik klu pakai yg kaler2..

alaaaa.. x pelik pn kak...
try la.. ntah2 bertambah cantik :)

shasha berkata...

yg pelikNya Kalo Ko x Pakai Spek.
Aku Mmg x setuju..
nnti aku Pilihkan Warna Yg Sesuai K

AniS GalaXy berkata...

ifa :
thz dear. t sis try.
risau org tgk sis pelik jer bile sis jln2 kt mall..hehe


sha :
ang mmg...
ang jeles tgk cheq x pakai spek.
sbb mata cheq x sepet pun kalo bukak spek..kiki

nazri berkata...

oooLLaaa
aku kembali after berbulan2 menyepi.
ko rindu aku x nis..hahaha.
aku gi ROME utk blg syiling cinta demi kau..kakakaka

x kisah la pki spek ker x
jnji mata ko kne guna less hazel..aku suke2.

HonEyBuNNy berkata...

eh xla...xpelik la..cantik ja....xpa..mencuba sesuatu yang baru....mula2 mmg rasa pelik..lama2 ok la..;-)

AniS GalaXy berkata...

honeybunny
cetus fenomena baru..kiki
tol x hehe

AniS GalaXy berkata...

nazri
ko ader bwk blk pape utk aku x..
beb..kwn2 aku da tny..diorg nk sgt tgk muka ko dlm blog aku...hebat sgt ker ko nie..hehe

leh x tempek pic ko???

Hezesuze berkata...

eh ada ke org wat camgitu anis..?? 1st time akak dgr nie..kai contact lens + kai spec....hehe

kai kaler cokelet jek..cantik

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

tak pelikkk

shantek !

WaNi & NaNa berkata...

hii...

klu u nak pakai lens pastu u nak pakai spek,leh je..asalkan u berani..my fres ramai je yg wat mcm tu..pedulikan je ape org nak cakap..hehhee..

btw kaler grey,brown ok..tp biru pun ok je...hehehe

AniS GalaXy berkata...

kak heze
sbb xder org pakai la anis nk buat.
trend terkini dri anis..wakaka

miss lolly
i will try k
nnti dah pakai i nk uall komen

wani
hye miss ctc lenss..
i dah oder dri u.
nnti roger2 i k

AniS GalaXy berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.