monday blues...??

assalammualikum

monday blues????..hehe, tp bukan bg aku. aku sekadar duduk umah rasenya x cukup blues utk aku..hehe. ari nie awal aku bgn, lps solat subuh td aku trs bace buku yg along bagi mlm td. x tau la ape maksud along sampai bagi buku tu kat aku..hehe..


thanks along bg buku yg berbentuk perli utk adkmu nie. hanya along jer yg tau pe dah jd kat aku skrg nie. bak kata along aku nie dah mcm org xder hati dgn jantung. aper pun org sekeliling nak kate aku dah x peduli. ala sbnrnya bg aku senang jer, hidup aku biar aku yg uruskan. jgn libatkan org lain selain dari family. family yg bantu bile ssh dan senang. tp aku akui jg, family kadang2 x semunya sependapat dgn aku. argghh...!!! x payah serabut kan kepala otak nie. apa pon mslh ader jalan penyelesaian. so kite ENjOy..hehe

saat perlukan teman...saat itu la mereka hulurkan tangan

bg membuang rase berat kat kepala otak nie, aku spend time dgn BFF smlm. kbtln zura coll ajak lepak, lagi2 makcik tu yg sudi nk belanje aku dgn anis makan KFC. thanks ye zura, hjg bln gaji blanje aku lg ek dear..hehe. oh ya...smlm my darling msj, dah rindu sgt la tu dgn aku..hehe. same to me also dear pojie. aku sgt2 rindukan abg zoul, pojie, riz, kak heze, wan, kk, zaffril, sis iva, nuar, remy, wanie & semua kwn2 blog yg rapat sgt dgn aku. mase tak mengizinkan kite bertemu syg2 ku..(muntah plak aku..hehe). insyaAllah kite jmp jgk nnti. spend time sama2, bulan puasa dah dekat nie. teringat plak saat2 aku mula2 ceburi alam blog. buka puasa dgn bloggers. tema BIRU PUTIH..rindunya saat2 tu. aku sorg GURL time tu. pemalu plak rasenya..hehe.

tersenyum2 dah aku sorang2 dlm bilik nie. kalo adk mya nampak aku nie sure dia ckp aku gile. thanks to all my lovelly yg sudi gembirakan ati aku. wlpn diorg x tau sbnrnya ku tgh derita menanggung sengsara...(haha..knp ayat aku mcm nie). so monday permulaan ari nie, aku nk kemas umah sampai bersih. buang segala habuk yg ader... nk buat rumah umpama syurga dunia yg indah..hehe.

jmp lg nnti...
muaah..



4 ulasan:

Edy Ramanov berkata...

x rindu kat edy ker? edy pun rindu kat kak anis.

Aiz Batu Campur - Tips Nak Hati Senang

AkuAyie berkata...

:D
buku itu satu perlian yg besh.
"perlian"?

haha...papepun, kne la enjoy dulu selagi leh enjoy, betul x??
yg penting kita happy ok! :)

KAK RAINBOW berkata...

hi...thanks jenguk blog saya

mama raina evaqairina

CEOMesinTaip berkata...

i pon alwayz windu u...muaaahhhh...