1 jun 2010...for someone

assalammaulaikum

cpt betul mase berlalu kan. sedar2 dah masuk bln jun pun
1 jun 2010..today besday my lovelly bro. x sangka lama aku jadi adk dia.
wow...x sangka jgk aku leh bertahan dgn dia. sape yg kenal aku fhm la dgn perangai aku nie..hehe.dia pun dah fhm sgt dgn perangai adknya nie yg kadang2 slalu menyusahkan dia. nasib la dpt adk mcm nie kan.

di kesempatan nie aku nk ucapakan selamat hari lahir yang ke brp....!! tny tuan punya badan sendiri..huhu.



to abg ~~~~
adk doakan abg berjaya dlm hidup, 
moga tercapai impian yg abg idamkan, 
moga abg tabah hadapi segala dugaan dariNYA.
yg plg penting moga cepat dpt jodoh..(adk xnk langkah bedul..hehe). 
hopefully hbgn kite kekal selamanya..amin. 
love u my dear.

1 ulasan:

z o u l berkata...

thanks..all the best to u too