CUTI DATANG LAGI

assalammualikum semua
miss u all la...muahh!!!

cuti dtg lagi la kengkawan.... selalunya org yg study or keje mmg suke kalo cuti. tp not me ya...!! bosan la kalo xder clas. x tau nk buat pe kat umah. on9 pun malas, merayap pun malas, nk makan pun malas...bayangkan la tahap MALAS aku nie.

tp kalo cuti je mesti aku rindukan ALYA BATRISHA..sanggup aku pinjam hp 3G kwn. semata2 nk tgk anak buah ku yg semakin membesar nie. waduh2.....bile aku nk ader anak sendiri ek...(gatal betol anak dara nie..hehehe). 

ptg td baru kak ipar aku col. tp nk borak dgn ALYA jwbnya dgr alya merengek jer ar. sepatotnya aku blk KL minggu nie. tp mak munah merangkap mak aku, dia x bg balik plak. adoiii....x sbr nk tggu bln 3 nie. cuti pertghan sem star 14/3 hingga 19/3 jwbnya aku melekat kat umah jg alya jer la. rindu dgn family skrg. 

tp aku rindu jgk dgn kengkawan rapat kat KL. terutamanya PAKCIK AIZOUL, nuar, kak heze, rizz, pojie, n semuanya la..ramai plak nk taip. insyaAllah nk jmp diorg semua. nk paw senarai nama yg di atas. so sila pastikan poket kalian semua berisi yer dri 14/3 smpi 19/3...hehehe.

nie la alya batrisha the lates.....comel x. sure korg geram gak tgk dia. kalo korg dah geram apatah lagi aku nie. rindu menaggung dah nie...uwaawwawa...nk peluk alya, nk cium alya, dan mcm org meroyan lak aku nie.

nie pic bln lepas... pipi yg tembam tu buat diriku geram..hehe. bak kate org kemana tumpahnya kuah kalo x ke nasi. mcm tu la aku dgn alya...hehe. rase2 nya ader yg muntah bace blog aku nie nanti..hehe

insyaAllah cuti nie aku ke air terjun bukit wang....so dpt la lupakan kerinduan nie kejap. sakit tau menanggung rindu.sebelum aku mengakhiri coretan senget aku nie. jom layan lates pic aku...hehehe
saje nk tayang muka yg sememangnya x secantik datuk ct nurhaliza..hehe

 nnti jmp lg k uol
take care....miss u all..muah

5 ulasan:

AZIZUL HASIMIE OSMAN berkata...

alya meh kat pak andak meh..
nek tu bukan pndai jgaa alya..

***mata tu x tahan..nak goda pkcik la tu

Cik Wanie berkata...

amboi comelnyer alya,
anak saper tue anis,
ish geram sungguh,
nak cubit2 pipi tue,

dgn cik wanie,
bila nak jumpa nie????
duduk kedah dah lama dah nie,
hurm

||| PöJìé PööH ||| berkata...

pipi sama besor cam auntie dia..
hahahha!
btw insyAllah poket Pojie sentiasa penuh..
tp biasalah Poket penuh, kalendar pun penuh la dgn aktiviti jalan sana sini..
Hahha xpela Pojie try arrange sehebat mungkin!

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

besau2 betol gambar ditepek kak wos...oh batrisya...comel sungguh kamu...gambar paling bawah tu comel juger...kehkehkeh!~ =]

Hezesuze berkata...

wah terserlah tahi lalat..huhu