journel ULU YAM. 2nd Chapter

TIme uTK Terjun...!!!

mari abg2, akk2, adk2, kite smbg cite k. ramai dah mendesak nie. nk tau cite selanjutnya.
kul 11 kami dah berkumpul semua. so cari port baik punya. lepas 2 masing2 dah x sabar nk terjun dlm sungai. ramai blogger yg dtg hampir 30 org jgk la.

sblm terjun wajib la masing2 kuar kan makanan yg di bawa. ader yg dah kelapar nie. thanks 2 all sudi bwk byk mcm2 mknan. sedap2 plak 2.

dah setel semua kuar mknan, masing2 dah x sabar nk berkubang..haha. yg pasti tetiba ader anak dugong n anak duyung terlepas. happy sgt ari 2.... sian kat wanie asyik kene kacau dgn kwn2 yg lain. cik wanie nie melatah orgnya, pantang kene sergah abis kuar semua sumpah seranah. nasib baik anis x di ciumnya...huhu.

mase nie dah dkt stgh jam kami berendam, mengigil dah anis mcm si rizz..hehe. x sanggup nk mandi lagi. tp di paksa oleh cik wanie. nafsu sungai memberontak namanya..haha. sblm berkubang lgi kami mkn dulu, ader mcm2 mknan spegeti, sandwich, jajan, & mcm2 lagi ler. plg best ader KeK.

kek nie sempena menyambut belated besday utk blogger yg lahir pd bln 4 & 5. sowi dear pd yg x dpt hadiah 2...ampun ek. mase acara suap kek, cik wanie kene kacau lg. apa lagi...besday boy n besday girl la yg teruk kene. abis comot muka masing2. PADAN MUKA bak kata cik wanie.

kami blogger tegar, wajib la wajah kami ader dlm setiap camera yg disumbangkan..huhu memory yg x munkin anis lupakan. gath lg best yg pernah anis join......mcm yg pojie kate, dlm suke pasti ader duka. patot la mak beria x bg anis join gath nie. pelik jgk cozz sblm nie dia x ksh pun. naluri ibu kan, kita x tau. rupanya sesuatu yg sgt2 sedey berlaku.
INsAn TErSYG reBAh..
Next entrY

6 ulasan:

iva saionji berkata...

~hehehe..seronotnya...iva pon ader cerita on that day...butdaway what happen next..??~

Hezesuze berkata...

yeh! mmg hapening kan...oppsss! nape kite xde bgambo bedua ek??? hish!

xpe ade rezeki kita jmpa lgi kan...

wah! ada kesinambungan katenye..ok sis tunggu...

Eazy Izzuddin berkata...

hiks...
sangat seronok....
=D
sejuk tol air tuh....

huhu
betollah anis...
mak eazy pun x bg...
if something bad happen..
huhu
xD

rizz berkata...

wahh mmg seronok kan.kek tu maniss sgt taw anis.pening kpla hahak

D.O.U.B.L.E...S berkata...

anis bestnya..sebenarnya akak pun dah siap tau nak g jugak dapt tel dari kpg..dah siap masak dah pun tau....tapi kesiannya kat cik wanie kan..insaalllah ada masa nanti kita pasti akakn berjumpa gak.....mkn la kami anak beranak bihun goreng tu bila sampai kpg..nak buat cam mana kan tu la kata org ..dah tak de jodoh..hehehhe

AiZouL tHe aBg keChiK... berkata...

mereka sgt tingtongness..