pengantin comel

15 Mac 2009
Ahad
Bukit Rambai Utama, Melaka
Pengantin Lelaki Cukur Jambul.


pengantin lelaki yg kecik 2. berbaju melayu unggu segak dgn setanjak. ader yg geram tgk pengantin laki 2 x. rase nk cium puas2 kan.

asyraf danial with his grandmom

ahad lepas baby aka pengantin lelaki Asyraf Danial b. Mohd Farid kene cukur jambul. selalonya kalo org2 kpg akan pggl baby yg di raikan sbg PENGANTIN. Asyraf Danial nie anak buah anis. sepupu anis (abg farid) punya anak..

majlis berlangsung dgn meriah.. majlis nie merangkumi majlis kesyukuran atok selamat di operation

cik anis bawak anak ker..oopsss nie anak buah k. i still single n available

aida bergaya ala2 model...verangan betul ini budak kecik

ini budak seorg perempuan. tp mcm seorg lelaki...sgt lasak..

uikss...aksi menggoda wanita bertudung pink.. anis n kak mas jd MC pd ari itu. maka gamat la majlis pada hari tersebut dgn celoteh kami

majlis berlangsung dgn selamat. segalanya berjalan lancar.. pd mula majlis nie nk di batalkan coz abg farid x sampai ati nk buat majlis tanpa atok hadir. tp atok ttp suh abg farid teruskan. coz segala persiapan dah dibuat.. x sedap plak kalo batal.

asyraf danial nie baru 3 bln tau...jgn slh anggap plak dgn saiznya.
beliau st2 comel. kalo dpt kat anis n kak mas sampai merah PP asyraf kami cium. then mengamuk la beliau....hehe.

6 ulasan:

♥miss zaza♥ berkata...

wah wah wah

naluri keibuan terserlah di situ

kah kah kah

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

comel-lote nyerrrrrr :D

rizz berkata...

aloloo semnagat betul baby ni kann hiksss

Remy.com berkata...

wah, dah mcm taman kanak2 jer...
best jumpr kanak2, wat kiter hilang tension...

AiE bAhRi berkata...

comelnya pengantin kecil tu..ni yg tak sabar nk ada anak sendiri ni..(erk..tiba2 je..)hehehe

Eazy Izzuddin berkata...

hiks...
chumel2...
anak2 itu..
xD
=P