berita gembira

asalammualikum

syukur Alhamdulillah...terima kasih pada Allah SWT makbulkan doa anis dan family. atok skg beransur pulih. lps pembedahan atok semakin sehat. cume demam jer jap ader jap xder.
tp biasa la, atok masih lg dpt rase kakinya masih ader. pd hakikatnya kaki atok dah di potong.
kata doctor pd peringka awal pesakit mmg rase kaki msh ader. 1 week after that bru pesakit dpt terima hakikat sebenarnya.

atok baru lepas operation. demam sikit...

13 Mac 2009
jam 11.30pm
atok di masukkan ke bilik pembedahan. saat atok dimasukkan di wad kami satu family berdoa dan bertawakal pada Allah. hati anis berdebar2 x terkata. alhamdulillah jam 3.30am operation selesai. syukur segalanya berjalan lancar. 2jam lepas pembedahan atok sedarkan diri. gembira x terkata bile buka je mata atok leh bercakap. sblm operation atok lgsg x berdaya. nk berckp pun anis terpaksa dekatkan telinga ke mulut atok. kuasa Allah x siapa yg tahu.

thanks pada kwn2 yg x henti beri semangat pd anis. doa yg kalian utusankan termakbul akhirnya. syukur almhamdulillah.

10 ulasan:

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

alhamdulilah...syukur sgt :)

@LiYaNNuaR berkata...

alhamdulilah... syukur jugak... moga atokmu dikurniakan kesihatan yg baik2 aja...

rizz berkata...

syukur sume slmat:)

Abdul Wafi berkata...

tabah la cik anis.


Wafi pon sedang menghadapi dugaan macam ni jugak.

b-boy berkata...

alhamdulillahh.. syukur nikmat..

Remy.com berkata...

alhamdulillah atuk anis sehat...
biasalah lpas operation demam, sbb maybe terperanjat...

macam atuk remy...

kim salam kat atuk anis k...

.P.y.a.n. berkata...

mak pyan? :(

makcik rokiah berkata...

alhamdulillah..

||| PöJìé PööH ||| berkata...

alhmdulillah..

.kakijalan. berkata...

alhamdulillah.
banyakkan berdoa cik anis.