jgn biarkan diri anda diselubungi HISTERIA

wah...title entry menggerunkan kah??
suspen jer kan...hehe. pada yg dah tau, tlg buat2 x tau dan pd yg belum tau meh anis nk cite.
last night anis n sayapian merayap ke pavilion motip utama nk tgk HISTERIA. 1st tayang smlm sudah semestinya pawagam penuh.
anis nk story sikit sinopsis HISTERIA nie.


‘Histeria’ adalah sebuah kisah seram yang berlaku di salah sebuah kolej swasta. Tujuh orang pelajar nakal (Alissa, Tini, Malini, Murni, Maryam, Jun, dan Kerek) yang menamakan kumpulan mereka sebagai ‘Pink Flamingo’, berpura-pura terkena histeria, hingga terpaksa dipanggil bomoh untuk memulihkan mereka.
Namun tindakan mereka itu mengundang masalah lain apabila mereka bertujuh dikenakan denda, membersihkan kawasan kolej selama seminggu ketika cuti semester.
Mereka ditempatkan di satu dorm yang kelihatan menyeramkan. Terdapat seorang pelajar baru (Zeta) menyertai mereka. Sebelum Zeta diterima menjadi ahli Pink Flamingo, beliau perlu diuji, iaitu bermalam di sebuah makmal berhantu. Tujuh pelajar lain cuba menakut-nakutkan Zeta. Namun kejadian menakutkan benar-benar berlaku apabila pelbagai perkara misteri dialami oleh mereka semua. Ianya bermula selepas Jun mengambil “sesuatu” yang bukan miliknya.
Tanpa dapat menghidu bahaya yang bakal menimpa mereka semua, Jun kemudiannya mengambil barang yang terdiri daripada sehelai kain kuning, tulang, rambut dan serbuk darah. Keadaan bertambah celaru dan mengerikan apabila seorang demi seorang daripada mereka dibunuh kejam oleh satu lembaga yang berkeliaran di kawasan kolej tersebut. Yang terselamat hanyalah Murni.
Apakah benar Murni yang membunuh? Atau… siapakah dalang di sebalik pembunuhan kejam ini?....jawapannya...ANDA PERLU KE PAWAGAM SKRG JUGA..segala persoalan bakal terjawab.





10 ulasan:

Duke Luce Dell'amore berkata...

xde pic ke kak ros?

miss galaxy berkata...

ader la jim...
tggu...nie baru sinopsis jer

you are now in my zone berkata...

cepatan kak ros! cepatan!!! :p

Duke Luce Dell'amore berkata...

cepat2..nk baca ni!nk nengok ni!

rizz berkata...

hehe ape yg korang nti2kan nih????????

~~Imran~~ berkata...

kalo mlm nie teman im gi tgk cite nie nak x??
hehe..padan muka sape suh x ajak im kan..hehe

miss galaxy berkata...

x sabar tau aek2 kak rose UPIN n IPIN..hehe

miss galaxy berkata...

rizz mereka nantikan entry pasal semalam....hehe
dah baca tiba2 jeles plak..kikikiki
larikkkkk

miss galaxy berkata...

ala im
kite tgk cite lain ar mlm nie
x mau tgk cite nie..hehehe

ReMy berkata...

remy as ustazah x der ker?
huhu...