knp perlu ade NATES

salam
erm.....tajuk entry yg sgt KURANG AJAR kan.
tp mmg layak utk NATES kat luar sana
dah penat anis layan kerenah mereka nie. apa lagi yg diorg x puas ati agaknya.
rasenya anis xpernah kacau hidup mereka
bermula dari myspace diorg beranak menjadi NATES yg busuk hatinya
buat pengetahuan semua anis cuma ade 1 jer myspace, YM ngan blog
kalo terjumpa yg lain 2 anis mintak maaf bukan anis yg create.
manusia nie rambutnya jer sama hitam hati lain2.
dah lama anis diamkan diri. rasenya dah nk msk 1 year.
sbb FITNAH yg nak merebak ke merata dunia nie anis terpaksa tukar no phone 3 kali.
cume no maxis yg geng sayap ader 2 mmg anis x pernah bg pada org lain.
bygkan la bile tiap2 mlm ader org col for PHONE SEX. ajak anis buat SEX...setan yg teramat sgt kan.
puas dah anis sabar. ALLAH saja yg tahu hati nie dah remuk mcm mn
smpi anis pernah terpikir nk delete semunya.
myspace
Ym
blog
tp kenang kan kwn2 yg lain anis x sampai ati.
now anis msh mmpu bersabar
jgn smpi satu tahap anis terpaksa lakukan sesuatu.
skg diorg kene kan anis dgn cara syirik
anis percaya satu hari nnti ALLAH akan bls semuanya.
dugaan nie anis anggap dugaan dari ALLAH buat anis
pada geng sayap yg dah tau apa yg berlaku doakan anis cpt sembuh k.
moga apa yg NATES nie berikan pada anis akan kembali semua pada tuannya.
bkn berdendam tp mereka patot dpt balasannya

p/s : moga ALLAH kuatkan semangat anis utk trus hadapi realiti hidup ini.. amin

23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KO PIKIR DGN CARE KO LETAK ENTRY NIE AKU KESAH KER..
KO 2 YG PATOT DI GELAR NATES..
MMG SESUAI DGN APA YG KO KENE SKG NIE

Tanpa Nama berkata...

harap ko bersaba eh..ni sumer dugaan,trima dan hadapinya k..
Aku sbg member skg ko dr blkg k..

Tanpa Nama berkata...

sbr k dek.
akk tau adk byk sgt bersbr dgn nates2 nie.
akk da lm kenal adek. moga apa yg mereka lakukan nie dpt pembalasan dri yg maha ESA

miss galaxy berkata...

1. aku x kenal sape ko. xperlu rasenya aku nak melayan org yg berhasad dengki mcm ko.

miss galaxy berkata...

2. erm....anis nadia kan.
thanks anis. ma akan ingt segalanya. ma akan ttp hadapi semua nie. thanks sokong ma

3. kak...hanya akk jer yg tahu mcm mn keadaan anis selama nie. thanks kak. love u

Tanpa Nama berkata...

mintak simpati dri org lain ke??
or ko saje nak naik kan saham ko lagi.

sbr jer la ek
dugaan buat ko agaknya


~~KRISS~~

Duke Luce Dell'amore berkata...

honestly,jim xpaham nape mesti ade org nk dengki ngan owg lain..
cik anis ade ganggu owg ke??xpe dear,abaikn kata2 setan bertopengkan manusia tu..kami kwn2 rapat cik anis sentiasa bersama..
cam jim ckap, slagi ade manusia berbangsa mlayu ni,slagi tu HATI BUSUK tu tetap ade..

cik wanie berkata...

anis sayang....

perkara mcm nie mmg selalu berlaku,
wanie rasa wanie dah citer kan pada anis kan mcm mana wanie rasa semua ini,
org2 mcm nie mmg kena di ajar...

kami geng2 sayap sentiasa mendoakan yg terbaik tuk anis ok:)

you are now in my zone berkata...

mcm2 hal...panjatkan doa pada Allah...refer hanya pada DIA ok...

sokong kak rose! :)

miss galaxy berkata...

jim...betul apa yg kamo ckp
bkn melayu jer mcm 2
semua bangsa rasenya...sakit ati nie bile kite di fitnah
tp anis mls nak layan

thanks dear..
sokongan dari teman rapat yg buat anis bersemangat

miss galaxy berkata...

wanie lagi dasyat rasenya kan syg
apa pon kite x usah berdendam
biar la mereka nak kate apa kan


thanks wanie
n thanks geng sayap
kerana kalian anis still tabah lg

miss galaxy berkata...

segalanya anis serah pada yg Maha Esa nuar..
segalanya DIA yg akan bls
anis hanya berserah

thanks nuar

AiE bAhRi berkata...

perbanyakkan sabar ye..
orang macam tu toksah dilayan..
biarkan je..
itu urusan dia ngan Allah..
keep it up..

rizz berkata...

aduss dasatnye sape yg reply komen tu anis,,?:p x sangka lak anis dpt phone call cmtu..anyway kuatkan semangat yerr.love u mwah

makcik rokiah berkata...

mangkok berayun tol dieorang nie semua... iskh..makcik takleh dengar bende2 cam ni semua ..

anis kenal ke sape dieorang...tepek gambar die kat sini..kang makcik print letak kat toilet kat pudu..pas tu tulis 'ORANG GILER SEX..!!'..hahahaha...

miss galaxy berkata...

1. thanks aie. mmg anis bersabar jer. mls nk lyn semua 2. itu urusan mereka dgn yg MAHA ESA

miss galaxy berkata...

2. rizz..sape org nya mmg anis x kenal. sakit ati 2 mmg ader la. tp anis mls nk pk dah. apa pon berlaku ader hikmah di sebaliknya

3. makcik rokiah...thanks kak..
klo tempek kt tandas xder saper nk tgk
tmpl jer kt tiang2 kaki lima...bau mereka rasa

luv u,
muahhhh

~miss jaja~ berkata...

sabar lah cik anis..
ja pun penah dgn suma ni..
dugaan ja dapat lagi truk..
memfitnah ja wat menda terkutuk.. menyebar menda yg menjatuhkan maruah ja .. tp ja beserah pada yg esa.. ja tao sape yg buat .. cik anis kene strong.. cm ja k.. biarlah owg dengki kan kite.. satu ari diye pasti menyesal..

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

sabar2 la anis..
yg penting kita tahu saper diri kita dan kita tahu aper yg kita buat ok...


take care dear..

miss galaxy berkata...

yup ja..thanks dear
cik anis x nk kusutkan kepala nie
mls nak pk apa2 lagi dah..
i must be strong like u
hehe

miss galaxy berkata...

kanda yanie.
thanks sis
hope everything will be OK
dah x larat dah nk layan semua nie

aiZouL diSiSi... berkata...

sabar kunci kjayaan..

miss galaxy berkata...

thanks abg...
luv,
muahhh