APA UALL BUAT BILE STRESS

 mood pagi...arrrggghhhh stress.
pening kepala bile tgk umah....2 hari dok mengemas tp x setel2 jgk..
kena guna khidmat pembantu agaknya..kikikiki.
kemas dapur kt depan pulak bersepah...kemas bilik kt ruang mkn pulak full.

tgk la ruang tamu...pengsan nk kemas...hehe


muka stress..tp mampu lagi nk tersenyum... 

sebenarnya bukan stress sbb umah jer. byk benda yg aku pikirkan. mcm2 keje tgh menanti aku, makeup, class, keje...wah semuanya nk kene siapkan dlm 1 masa. moga Allah permudahkan segalanya. kdg2 aku pernah jgk menangis semata2 kerana STRESS...apa yg uall buat bile stress dtg menjelma..selain drp berdoa pdNYA..kalau tny aku..jwbnya menangis la..hehehe. tp sejak ada anak buah nie...aku byk luangkan masa dgn dia jer. happy bile tgk keletah dia...ok la...mls nk celoteh pjg sgt...uall kongsi la some tipss utk hilangkan stress k.

InsyaAllah next entry aku update pasal makeup pulak yer..jgn jemu terjah blog aku yg buwuk nie k...
love all..muah..

4 ulasan:

Reflisia berkata...

semua benda ader stress...cuma kita jer kene pandai manage kan dear!..hehhehe =)

::FAIZ:: berkata...

cntk... i mean the pintu

anna carissa ashraf berkata...

saya tgh stress....

KC berkata...

Hi. I really enjoyed my brief visit on your site and I’ll be sure to be back for more.
Can I contact your through your email?

Please email me back.

Thanks!
Kevin
kevincollins1012 gmail.com