PERSIAPAN TERAKHIR

salam semua.
sambung lagi dan sambung lagi..haha
pagi sebelum majlis berlangsung kami semua dah kene bangun jam 6pagi. mcm2 keje nk kena buat. mcm nk buat kenduri kawen plak kan.

khemah dari ari khamis dah siap pasang. so sabtu just kemas meja jer. tgk tu dua heroin kenit pun nk tlg jgk. abah & paksu bertungkus lumus susun meja ngan kerusi. sambil dok jaga anje. anje sunggh agresif. tkt dia terlepas ke jalan raya jer.

ruang tamu dah di kosongkan. senang org pihak lelaki nak duduk berbincang nanti. so semua set sofa di alihkan ke beranda. nasib baik la beranda kpg anis panjang. muat la semua set sofa. so lepas siap kemas. orang-orang kuat utk majlis nie dah siap sedia ambik tugas masing2. sape org tu. tunggu next n3 k.

3 ulasan:

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

kalu buat novel, menaip kat beranda tu mesti best! :D

AiZouL tHe aBg keChiK... berkata...

nenek x jaga heroin tu..
degil mcm nenek kan..

rizz berkata...

tantek beranda nye hehehee