kene lagi


MOoNIe
OHh MOoNie..!!
meh sini bace....cik anis dah jwb ur tag


Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?


Until Now I Still Ur's...knp?? sbb bg gue sampai bile2 pun gue ttp milik kwn2.

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://anisgalaxy.blogspot.com/ ..idea membuak-buak bile gue tgk langit. bg gue kehidupan gue luas mcm galaxy atas sana.

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

gue tulis aper yg gue rase nk tulis....xder fungsi aper. ikut mood yg ader dlm pale otak jer

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

hapus?? pernah gak ar...2 pun sbb manusia yg busuk hati. tp kwn2 gue bg semangat. so gi mampus dgn si BUSUK HATI

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

ooo si moonie ek. gue baru kenal dgn ini cik adek manis. x smpai bbrp jam dia sudah bg ini TAG pd gue..hehe. gue rase moonie nie comey, kind n gila2. gue suke tgk blog makcik nie. cantik..hehe

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag:

alahai...nk bg sape ek. sape2 jer la yg nk buat

2 ulasan:

moonie berkata...

hehe..bagus anis comey..

gue xder la comei cam cik anis..huhu

gue bukan la sorang giler tapi otak giler2 kit..jgn salah paham para hadirin seme

AniS GalaXy berkata...

hahaha...
otak giler2 ker
jgn sampai jd org giler k..hehe