UPin & Ipin

morning murid2...!!! cikgu bahasa kacau bilau naik HANGIN plak pg nie...
geram sgt x dpt nk tgk GENGE upin & ipin ari nie coz kene ke sg buloh. kalo dah kene ke Sg Buloh ofcoz 1day anis kt sana. nk selesaikan masalah yg x pasti leh setel or x??

mls la kisahkan tntg mslh meh bace sinopsis GENG Pengembaraan bermula Upin & Ipin.
anis petik sinopsis nie dri blogger mr budiey. rasenya kalian semua kenal dgn pakcik budiey nie.


Sinopsis Geng: Pengembaraan Bermula Upin & Ipin

Jejak kaki yang ganjil dan suara-suara yang ngeri cumalah beberapa daripada apa-apa yang menakutkan para penduduk Kampung Durian Runtuh. Terdapat cerita-cerita bahawa ada seekor makhluk ganas yang berkeliaran di hutan pada waktu malam.
Tiada sesiapa yang berani untuk mencari benda tersebut, sehinggalah Badrol dan Lim yang sedang bercuti di kampung ini, bertembung dengan punca misteri itu sendiri. Sekarang terpulanglah kepada kedua-dua lelaki tersebut bersama rakan-rakan baru mereka: Rajoo yang boleh berkomunikasi dengan haiwan, Ros si jelita kammpung, serta adik-beradik kembar Upin dan Ipin yang nakal, melangkah masuk ke dalam perjalanan yang penuh aksi, kembara dan misteri

pakat mai ramai2 serbu pawagam. jgn terlepas. Geng ROAD TOUR jg akan berada di lokasi tayang. so jgn lupa la bawak camera n bergaya ala2 artis k. kat bawah nie jadual Geng ROAD TOUR

12 Feb -(8.30pm - 11pm)
CINELEISURE,Damansara

13 Feb -(8.00pm - 10.00pm)
Malam bersama Geng's Corner, SHAH ALAM

14 Feb -(12.oopm - 2.00pm)
GSC One Utama

15 Feb -(12.00pm - 2.00pm)
GSC Mid Valley Megamall

21 Feb -(12.00pm - 2.00pm)
GSC Pavillion KL

22 Feb -(12.00pm- 2.00pm)
GSC Alamanda Putrajaya.

ok la...anis nk gi mandi n terus ke Sg Buloh. tggu jer la enty mlm nie k. sama ada anis dpt tgk UPIN & IPIN nie ke x? masalah anis selesai ker ?? tggukan entry dis night k.

12 ulasan:

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

sajer jer kan nak tgk tayangan hari pertama...AWAS KAK ROS :P

Cik AniS GalaxY berkata...

AWAS MERBAHAYA
bile sang singa mula menGAUM....si kancil mula tkt...wkakakakaka
kancil ker cik anis nie...

Remy.com berkata...

huhu, kemain road tour nyer...

remy tgk ngan rizz ahad ni, tp da terlambat 3 hari, x per ar kn?

Cik AniS GalaxY berkata...

wakakak....ROAD TOUR 2 wajib pergi k. kalo cik anis x jd gi ari nie kite tgk sama ahad nie k

rizz berkata...

YEAAH KTE P NGN REMY:P

Eazy Izzuddin berkata...

wah..
x sbar menuntunnye..
xD

Wawa_Nadwa berkata...

cam bes je.
mari tgk rmai2..
=P

Nadzrah berkata...

nk tgk jugak ngan anis!!!!!!!
wuwuwu~~

Cik AniS GalaxY berkata...

apa lagi...meh semua kite pakat mai ramai2 gi tgk k

Afeeq berkata...

nk p nengok jugak la.......

~BlueApple~ berkata...

hi .. just drop by,
actually me at office ... nothing much to do, just random read and search and meet ur blog, nice n3 and chicky.. ha ah ah

so salam from Mr apple ya :)

NIZAM LCP berkata...

terima kasih kerana menyokong! ha jumpa nanti di road tour!! datang jgn tak datang tau?

-Nizam LCP