mlm di melaka makin terang

malam terakhir anis berada di melaka, KAk CT & Abg Addy ajak anis naik boat.
opss...bunyi mcm tkt jer naik boat. tkt anis mabok jer nnti.
rupanya bile dah naik x tkt lgsg, seronok lagi ader.

kincir air nie x beroperasi...sekadar hiasan.

ini bukan EYE ON M'SIA..tp EYE ON MELAKA. tp x dpt la nak tandingi EOM.knp anis ckp mcm 2??? kena la alami sendiri k

jambatan 2 sebenarnya biasa jer...tp bile dah di terangi dgn lampu jadi sgt2 cantik

tgk saje bangunan kat belakang anis, dgn adernya lampu2 neon jadi semakin cantik bangunan 2.

rupanya gmbr ku di snap secara candid.....sbnrnya mmg dah perasan org 2 snap pic anis. konon2 x nampak jer... ala-ala kat langkawi jer kan..hehe







4 ulasan:

myZone | When Anuar opens to public berkata...

FUYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

kak ros ada pinggan gambar sendiri tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! ;)

rizz berkata...

bestnya anis..cm kat venice itali lakk hihiii

Remy.com berkata...

rizz, tu namanya Melaka, sebuah bandaraya yg penuh dgn sejarahnya...

kiter beruntung sbb ada melaka yg dapat memperkenalkan lg dan menggamit pelancong dr serata dunia supaya dtg ke malaysia...

hehe...

cik anis, jambatan tu mmg biasa jer kn tp mlm terus bertukar indah bak berada di kawasan larangan istana, cewwah...

pinggan tu wat jeles jerk, remy pon nk Nak kat cawan sekali...

Bestnyer cik anis kiter ni dapat nek bot,

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Cik Anis tersipu² malu..
Maklumlah Diva Muslimah, so dia ingat ada paparazzi nak amik pic, terus control ayu..
HAhahahaa!!!
Jgn marah, nanti kene jual!