ku Susun 10 Jari~~

salam semua
ari ni....anis mintak maaf
anis susun 10 jari mohon ampun dan maaf pd rakan blogger mahupan semua rakan2 anis.
XTVT geng sayap utk kerumah anak yatim NUR SALAM terpaksa di tunda atas sebab yg x dpt di elakkan

mohon ampun dan maaf
sedangkan LIDAH LAGI TERGIGIT
inikan PULA MANUSIA
xpernah lari drp melakukan kesilapan

insyaALLAH pjg umur dan dgn keizinan ALLAH lawatan ini ttp akan berjalan juga
masa dan tarikh akan di beritahu kelak
segala kesulitan anis dan geng sayap mohon ampun dan maaf.
sekiranya kalian ader sbrg XTVT yang memberi peluang pd anis dan geng sayap sertai
kami berbesar hati utk menyertainya
semoga hbgn sillaturrahim ini terus terjalin hingga akhir hayat....

nota kakikukakimu
so ader yg nak ajak anis kuar dating x
jum2....anis free jer skg nie..hehehe

13 ulasan:

Afeeq berkata...

jom bump pn freee..

you are now in my zone berkata...

nnt nak tau aper ulasan pojie-pojian selaku ketua ttg hal ni :)

miss galaxy berkata...

jum2...kak rose suke bile bumpa ajak kuar. sbb bumps yg belanje nnti..hehe
colling2 k.

miss galaxy berkata...

mesti tuan pengerusi akan berhujah pjg nnti
siap sedia dgn bantal peluk..hehehe

maaf tuan pengerusi aka mr pojie-pojian

aiZouL diSiSi... berkata...

plak dah...:-(

cik wanie berkata...

la,
x jadi pulak ker,
hurm...
kenapa yer,
alahaiii

PöJìé PööH... Mulanya di sini... berkata...

xpelah..
xde rezeki..
nk cene kan..
so wkn² sumer pls remove sgala mcm poster n banner n promosi yer!!
bkuat kuasa arini..
so anis dh gtau pihak pgurusan kita tunda yer..

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

nanti wat lawatan ke aloq staq plak
jumpa dinda wanie...sambil makan nasi minyak....opsss...


hehhehe

=]

miss galaxy berkata...

aizoul n wanie
di tunda coz mslh yg x dpt di elakkan
x mau la kalo kalian xder.
x best kan...hehe

miss galaxy berkata...

wahai tuan pengerusi...
akan ku beritahu mereka secpt yg mungkin...
sekian terima kasih..hehe

miss galaxy berkata...

ok kanda
nnti kite ke kedah ek..
nk gi kpg kanda yanie gak
nk jgk
nk jgk
nk jgk

ReMy berkata...

baru jer beli baju pink ni, cantiknyer baju ni...
:-)

tapi..... :-(

x jadi?
hurmmmmm...

bertaper kecewernyer jantung dan hatiku yg lemah ini...

berderai air mata, kerna x dapat menemui mereka di sana...

waaaaaa....

tp x per, remy kan cool...

miss galaxy berkata...

ala remy sedey ker yunk
jgn la cm 2 ek
remy pakai la baju pink 2 mase gath kite ari ahad nie k