KERana DIa & KaLian





kerana DIA..
saya x blh nak tido lena mlm td saya asyik fikir jer apa nak buat dgn DIA
mmg betul kene letak pic tp saya nak buat kelainan dengan DIA.
dgn DIA saya nak menghargai KALIAN

kerana DIA
sampai opis jer saya terus on pc
saya x pandang kiri kanan
terus capai paper saiz A4 khas utk print gambar
terbongkok2 jugak saya mencari paper 2
sebab dgn DIA saya nak buat KALIAN gembira

kerana DIA
ink printer saya abis..gigih saya tukar ink
walaupun saya x reti sebenarnya
smpi hitam2 jari jemari saya
sbb dgn DIA saya tahu KALIAN akan suke

kerana DIA
saya berjaya jugak laksanakan apa yg diinginkan
sampaikan staff opis pon pelik dgn saya
saya x kisah semua 2...asalkan saya dpt menghargai pemberian KALIAN.

kerana DIA
gunanya utk mengabdikan KAD RAYA yg kalian berikan
saya tahu DIA akan menjaganya dgn baik..
thanks buat KALIAN semua..syg sgt2 dgn kalian..muaah








p/s: khas buat semua,...syg semuanya

7 ulasan:

farish izaryl @izreez berkata...

waaa.. so touching la anis smpai frame e-cad rye rizz ngn kwn2 len.really apreciate it.muah cyg hihik

Afeeq berkata...

tq cik anisss......

Tanpa Nama berkata...

caya lah cik anis...cantek..

berkata...

uish....kad raya cik yanie pun tertempek kat sini...

he he eh

thanks dear...

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

tanteknyerrrrr ;)

Normala Abu Bakar berkata...

Cik Sakura pon ada gak.....trima kasih la cik anis erk!!!!!!!!!!!Kalu datang melaka mesej2 la cik sakura k......selamat hari raya

Mohd Sufian berkata...

wa.. bgs2.. sungguh menghargaianya