_::GatherIng wif SAYAP n bloGgers::_

salam,
tiba entry kali ni bagi salam plak kan. perubahan untuk syawal yg akan dtg agaknya..hehe
baru la hari nie anis rase tenang. anis x berpuasa hari atas nasihat doktor. ikutkan hati gigih nk berpuasa jugak.

anis dah janji dgn korg nak cerita tntg majlis buka puasa dgn SAYAP n bloggers yg lain kan.
ari nie baru la b'kesempatan. semalam, 20 sept 2008 bertempat di food court sogo. kami berbuka puasa beramai2. seronok berbuka puasa dgn diorg nie. siap ader meja 4 n meja 5 nie..anis jadi pengadil tolong gelak jer..hehe. majlis bermula dari jam 5 ptg, org pertama smpi mista rizz, dia la tlg cop kan tempat. sori ek rizz..hehe. pas2 dikuti dgn pojie n kwn, pas2 zoul dan mady. nuar ngan jim sampai awal la jugak.remy pun ader gak..remy antara geng baru SAYAP. anis siap kene kan syarat 2..tp just joke je k dear. mcm biasa perempuan gerenti lambat..hehe. anis sampai kul 6.45..lewat sejam plak 2. sori kwn2...

mcm2 cerita kami kongsi bersama. rizz dgn remy la plg senyap..hehe. dah lama baru la byk ckp. mcm biasa snap2 dah jadi perkara WAJIB..hehe. tp sygnya camera anis dah di rompak. terpaksa la anis curi pic dari bog rizz sori ek rizz x mintak izin dulu

tgk 2 punya ramai kumbang. bunganya sekuntum jer

abg zoul (my lovelly bro) and pojie (my kembar)

Ipin (ajim) n Upin (nuar) my adek nie..hehe. mista rizz yg kacak..oppss

cik anis tetap nak bergambar dgn abgnya kan..hehe. tp cian remy separuh je picnya. nnti cik anis copy pic kite berdua dari kwn2 yg lain ek .

majlis berlangsung tanpa cukup korum..cik wanie aka cik diva xder mase majlis nie. atas sebab kesihatan dan tugas besar menanti di kedah. insyaAllah kami akan mengadakan gathering. masih dlm perbincangan. nanti bolah la geng sayap berkumpul n mase 2 mmg x hingat dunia la katakan..
apa pon wanie..walau jauh kamu nun di sana. kami rasakan wanie bagai ada di sisi..luv u dear..muahh.

8 ulasan:

you are now in my zone berkata...

aduh, thian kak ros kamera kene rampok ngan bajingan negro tuh! boikot negro!!!! huh!

miss galaxy berkata...

boikot negro
negro penjajah
penjajah harus di kuarkan...
hahaha

cik wanie berkata...

anis sayang....

it's ok sayang,
wanie ok2 saja kat sini,
cuma tue lah,
nanti kita plan buat gathering tuk majlis raya plak ok;)

luv u n miss u alwaz:)

miss galaxy berkata...

love 2 2 dear...
tapi wanie degil kan...
gi klinik cepat riso kan dia nie

Ir.rIZZ IrHAmy berkata...

terok btul pdatang asing skang..ngerii laa

miss galaxy berkata...

x semuanya teruk rizz ader gak yg baik
cume kite perlu berhati2 jer..

benci negro je
benci
benci benci

ReMy berkata...

benci NEGRO...
benci INDON...

eh, tetiber lak benci INDON, remy benci INDON sbb bosan tgk INDON kat klang tuh, huhu...

anyway, yg penting cik anis kiter selamat...

mentang2 NEGRO tu agak gelap gulita seperti kuih pelita, dia boleh jer wat aper2, ahakz...

miss galaxy berkata...

yela remy...sbb diorg itam agaknya diorg leh buat sesuka ati di malam hari...