_::TaNGgAl 17/8/08::_

sabtu ngan ahad lepas cik anis balik kpg (melaka). kebetulan ader kenduri tahlil kat kpg ayah cik anis. memandangkan kpg ayah ngan mak x jauh, cik anis ambil keputusan nak tido kat kpg mak. kpg ayah dah sarat dgn family yg lain. adk beradik ayah mmg ramai. x muat kpg ayah 2.

lepas tahlil selesai, dah siap2 kemas cik anis terus drive balik kpg mak. sampai jer terus cik anis solat n tidur. letih sgt agaknya. dlm kul 4 pagi cik anis terjaga, mata rasa gatal sgt. tgk kat cermin ok jer. cik anis letak eye more sejuk sikit mata nie. esk pagi masa nak solat subuh cik anis tgk kat cermin, mata dah bengkak sebelah. dah mcm kene sengat tebuan. lepas 2 berair je. sakit jgn la ckp..tuhan ajer g tau. lepas solat terus cik anis di bawa ke klinik.


mata cik anis sebelum di balut. buruk sgt muka cik anis time nie kan.

3 ulasan:

shafa berkata...

DR cakap kena apa tu cik anis, Tiba2 bengkak tue. Kl kena sngat dekat serangga at least kita tahu kan. Tapi kl tiba2 bengkak nie bahaya gak.

miss galaxy berkata...

uwaa...sakit sgt shafa. DR ckp kene sengat sgn serangga. alhamdulillah xder apa2. bisa pon x. skg dah surut sikit bengkaknya. buruk muka cik anis.

you are now in my zone berkata...

ya ampon...sweet sgt muka cik anis tu smpi kene geget bagai...tke care dear :)