_::ciK Anis melawaT MR AnuaR::_



ptg semlm cik anis ngan pojie (bestfren myspace cik anis) melawat anuar. mesti antara kwn2 blogger cik anis dah tau apa yg jadi pada nuar kan. acctually nie 1st time anis jumpa nuar ngan pojie. cik anis ader bawak sorg kwn..biasa la kan..1st time jumpa cik anis x byk ckp. just dgr jer ape yg mereka borakkan..n tlg ketawa..hehe.

dlm kul 4 ptg kami smpai umah nuar. x kisah pon redah kws kampung..nyaman jer. xder apa yg mampu cik anis nak bg kat nuar. just birthday present ngan kek sikit. yela..kat umah nuar 2 kan ramai umatnya..saje bwk kek lebih sikit. kalo nak tau kisah selanjutnya singgah la kat blog cik nuar kite.. raja memblog nuar nie. ALHAMDULILLAH nuar semakin sehat, wlpn ade lg perasaan sedih 2. Hope nuar tabahkan hati dan kuat semangat.

dlm kul 5 lbh kami pon gerak balik..x sempat nak jumpa family nuar yg lain. just meet his dad je..biasa la weekend mcm2 plan ader kan. cik anis DOAKAn nuar cpt sembuh dan kite leh hangout lagi sama2.
love u dear....take k..ubt jgn lupa mkn ek nuar..




2 ulasan:

you are now in my zone berkata...

kiter cam 3 adek-beradek kan..saling x tumpah jeh...chop! nuar nak jadi adek bongsu...lalalala :D

miss galaxy berkata...

eh mana boleh cop dulu..
mentang2 la kami nie comerkan..
opss...anis jadi kakak jer la..garang sikit
kalo adk2 nakal piatkan je telinganya..lalala